مداح اهل بیت حسین مشکینی

یا حسین

حسین مشکینی ( مراسمات فاتحه خوانی )

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۰ ب.ظ

نظرات  (۴۲)

سلام مثل همیشه عالی امیدوارم همییشه موفق باشی

پاسخ:
زنده و پاینده باشید
ممنون از بازدیدتون
با تشکر
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من خیلی وقته دنبال این مداحی ها بودم واقعا لطف کردید که اپلود کردید فقط لطف کنید ارشیو رو کامل تر کنید تورو خدا با تشکر
پاسخ:
سلام علی آقا
منون از بازدیدتون
حتما انشا ا... مرحله به مرحله آرشیو کامل تر خواهد شد
سلام بر شما ظاهرا اپدیت نمیکنید وبلاگ رو ولی لطفا نوحه سقای تشنه کامان رو بذارید خواهش میکنم اصلا پیدا نمیکنم مرسی
پاسخ:
سلام دوست عزیز
بنده از دوستان آقای مشکینی هستم که وبلاگ  رو اداره می کنم و اگه دیر پاسخ میدم ببخشید
این شماره آقای مشکینی هست
09185632810

سلام باتشکر لطفا مداحی فاتحه مرحوم  اقای فرهاد سهامی رو بزارید

پاسخ:
سلام و درود بر شما
در اولین فرصت فایلشو میزارم چشم
ممنون از بازدیدتون
با سلام
من هر کاری میکنم نمیتونم دانلود کنم
میشه راهنمیاییم کنید
پاسخ:
با سلام
روی فایل مورد نظرتون کلیک کنید و وصل میشه به سرور پرشین گیگ
بعد از زدن دکمه CONTINUE به صفحه ای منتقل میشید که گزینه دانلود فایل کاملا واضح است
با فشردن دکمه مورد نظر فایل شروع به دانلود شدن خواهد کرد
در وصرتی که موفق نشدید تو گوگل سرچ کنید : آموزش تصویری دانلود راهنماییتون میکنه
موفق باشید
با سلام خدمت  شما اگه میشه مداحی های بیشتری بزارید
پاسخ:
با سلام و عرض سپاس
تشکر از بازدیدتون
چشم حتما
سلام.اقای مشکینی یه مویه در مورد خدا بیامرز شخصی به اسم پوریا خونده و اسم حامدم توش میاره.اگه ممکنه اون و بذارید خیلی ممنون میشم

باسلام وعرض ادب ب حضور مداح وذاکر اهل بیت کربلایی حسین مشکینی

درود خدا برشما انشاا...همیشه یربلند وپیروز باشید

کربلایی حسین مشکینی یکی از مداحان خوب غرب وکشوری است

من ک ارزو دارم روزی مداحی خوب وشایسته مثل شما باشم خداوند همیشه شما را برای خانواده وعاشقان امام حسین نگه داره

یکی از ارزو های من دیدار شما است

 

عمادکرمی 16ساله سرپل ذهاب

 

۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۸ با سلام لطفا مداحی فاتحه ی درسا ابراهیمی رو بزارید
یا اباعبدالله
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۰ علیرضا له گاومخل
با سلام لطفا مداحی فاتحه ی درسا ابراهیمی رو بزارید دختر مرحوم جوانمرگ سجاد ابراهیمی
سلام لطفا مداحی سالگرد مرحوم تورج قلی پور بزارید باتشکر
سلام خسته نباشید.
واقعا صدای اقای مشکینی خیلی عالیه صداش سوز داره من پدرم تازه فوت شده ماهه بعد اولین سالگردشه.ایشالا خداوند به همه ی داغداران صبر بده ازخداوند میخام روح همشون شاد کنه باتشکر
ح.ش گیلانغرب
باسلام خواهشا نوحه سلام سردارسربرزم را در سایت بگذارید


                                                                   باتشکر

۱۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۴ صابرکارمنش
باسلام لطفا نوحه محرم طوفان دشت کربلا روبزارین /باتشکر از صدای زیبای شما
مردمو گذاشتین سر کار میزنم روی فایل اصلا بالا نمیاره انگار فایلو برداشتن

۲۱ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۶ مجتبی اسدی
عرض سلام و احترام خدمت کربلایی حسین مشکینی 
من وصیت کردم که اگه از دنیا رفتم برای مراسم ختم شما رو زحمت بیاندازن خواهش میکنم مداحی جوانمرگ حسین خانه بیگی رو بزارید رو وبلاگ، لطف میکنید اگه بزارید رو سایت. 
زنده باشید و پایدار 

با عرض سلام و خسته نباشید، مثل همیشه عالی. من یه درخواست دارم، تورو خدا خواهش میکنم مراسم فاتحه خوانی فرزاد نجفی از ایوان غرب در سال83 رو بدارید. مرحوم فرزاد نجفی داییمه خیلی یادش میکنم با این نوحه حالم عوض میشه، خواهش میکنم. ممنونم 
با سلام خدمت استاد مشکینی
لصفا مراسم هفتم لطف الله شهبازی(فرماندار دالاهو)رو بذارید.ممنون 
واقعا صدات سوزداره . آرزوم اینه روزی برای خودم بخوانی 
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۱ یه گیلانغربی
خدانکنه اقا رضا
سلام استاد کانال تلگرامی دارند لطفا لینک کانال را برای دوستان به اشتراک بزارید من خودم عضو کانالم وتقریبا همه مداحی هاشون درکانال گذاشتند باتشکر یک ازطرفدارا
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۸ علی بهرامی
باعرض سلام خدمت کاربران وبلاگ ادرس کانال تلگرامی استاد مشکینی @hosen13590701است که اکثر مداحی مراسماتی که رفته ان ومداحی های ماه محرم درکانالشون میذارن همگی عضوشید باتشکر یکی از طرفدارهای استاد مشکینی 
اون آهنگه هستن مال سرخاکه 
دکتر درد میه دردم کاریه نو بیمارستان دینو زاریه. میتونید اونو گیر بیارید
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۸ علی بهرامی
اقاکمیل توکانال تلگرامی  قرارداره که میتونی  دانلودش کنی
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۰ علی بهرامی
باسلام برای دانلود جدیدترین مداحی های حاج حسین مشکینی به کانال تلگرامی ایشون مراجعه کنید  همه مداحی های مراسمات که شرکت داشته اند داخل کانال قرارداره  واقعاکانالشون عالیه بهتون پیشنهاد میدم که حتما عضو شید ادرس کانال @hosein13590701@موفق باشید یاعلی،،،،
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۴۰ مداح اهل بیت {ع} ساسان توخنی
بنده یکی از مداحان اسلام آباد غرب هستم  که بیشتر مراسماتی که میرم با صدا وتقلید از آقای مشکینی بوده  تشکر میکنم ازهکار گرانقدرمان  امیدوارم موفق باشن
سلام مراسم سرگرد وفرهاددرسال۱۳۸۹شهرستان قروهرابرامون بزارید ممنون 
لینک کانال اقای مشکیتی بزارین 
سلام لطفا ازمراسمات فاتحه بیشتر در سایت بگذارید با تشکر
سلام اقا خسته نباشید لطف کنید شمارتونو بزارید واسه رزرو مراسم فاتحه خوانی
بسیارعالی
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۳ رهبر لکستان
اگه میشه بیت های  ایشان رو بزارید   


بنده قراره قاری قرآن بشم 
اگه بزارید استفاده  بکنم ممنون میشم 
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۹ سعید بهرامیان
با سلام 

لطفا مراسم چهلم حمیدرضا شریفی رو بزارید 
مرسی
سلام. خیلی ممنونم بقیشونم.لطفا بزارید 
با تشکر از سایت خوبتون 
سلام خسته نباشید ببخشید اگه میشه آدرس لینک کانال  تلگرامی جدید آقای مشکینی رو بزارید
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۵ حسین کریمی
سلام من خیلی دنبال این مداحی بودم که فکر کنم که آقای مشکینی بود که میخواند بیشید وبراگانم دست بخنه بان شانم بیشن ودکتر دسمه میه دردم کاریه ...اینو میخواستم 
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۷ علی بهرامی
باسلام ادرس جدید کانال تلگرامی حاج حسین مشکینی hosen1359070@است واگه با این آدرس اد نشدید به ایدی بنده به ادرسalibahramiy@ پیام بدید تا آدرس را به شما عزیزان بدهم 
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۱ علی بهرامی
 کورش عزیز به آیدین پیام بده تا برات بفرستم 




امیرحسین عزیزشماره حاج حسین 09183332810 است





سلام آقای مشکینی وقت بخیر اگه میشه مراسم مرحوم اسماعیل که برای مسابقات کشتی از پادگان ابوذر به سنندج رفته بودن رو بزارید مچکرم
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۴ مداح وقاری مجالس ساسان توخنی
بنده یکی از مداحان اسلام آباد غرب هستم  که بیشتر مراسماتی که میرم با صدا وتقلید از آقای مشکینی بوده  تشکر میکنم ازهمکار گرانقدرمان  امیدوارم موفق باشن09187389563
سلام اقای مشکینی صدا های مراسم 20 بهمن 96 مال ایلام رو کی تو کانال میزارین
سلام ببخشید مراسم حامد سرباز ایلامی خواستم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی