مداح اهل بیت حسین مشکینی

یا حسین

مراسمات فاتحه خوانی - حسین مشکینی

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۰ ق.ظ


مرحوم جلال - ایلام        مرحوم حیدر         حاج جهانشاه     


مشکینی 3

نظرات  (۲۶)

حاجی حسین.  تشکر مکنم انشاالله که همیشه پاینده باشی
پاسخ:
سلام
مرسی ممنون
شمام سلامت باشی
ممنون از بازدیدتون
سلام 
بر مداح خوب  استان کرمانشاه 
خداقوت
من اکثر کلیپ مداحی های شما رو شنیدم 
موفق و پیروز باشید 
یاحق 
پاسخ:
سلام و درود بر شما دوست عزیز
زنده باشید
با تشکر از بازدیدتون
یا حق

سلام حاجی خسته نباشید،،
صداتون عالی چنتا از نوحه خانیاتو گوش کردم، 
واقعا مرسی.
من تهرانم خیلی دوس دارم اینجا نوحه های قشنگ کوردیتونو اینجا ب اجرا دربیارم، اگه میشه چنتاشو بزارین ، تا ب رخ این ترکا بکشم ، صدای دلگرمتونو
۰۷ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۰ میرزاپور
من خیلی به مداحی علاقه دارم.
صدای شما هم خیلی زیباست.
سلام خدمت استاد 
اگه میشه مراسم هفتم فرماندار دالاهو لطف الله شهبازی بذارید.ممنون از محبتتون
سلام لطفا مراسم مادر بگذارید 
عالیییی
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۵ کیوان امینی
بسیار عالی
۱۵ آبان ۹۵ ، ۰۲:۲۵ میثم نعمتی
لطفا مراسم فاتحه خوانی حمیدخان کلهر را بذارید ممنون از صدای زیبایتان
سلام و درود بر استاد عزیز
سلام شماره تلفنتون رو  میشه بزارید
با تشکر
۲۷ بهمن ۹۵ ، ۰۳:۰۳ محمد موسوی از شاهزاده محمد
عاشق آقای مشکینیم
سلام حاج حسین. ماشالا ب این صدای عالی و جا افتاده. میشه مداحی مراسم ایرج محمدی از اسلام آباد رو بزارید
سلام ماشالله به این صدا من عاشق صداتونم همیشه مداح های شمارادنبال میکنم موفق باشی
سلام آقای مشکینی عزیز.من تو کانال تلگرامتونم عضوم و یه مراسم فاتحه خوانی مربوط به مرحوم اسماعیل بود که از وزشکارای تیم پادگان ابوذر بودن.اونجا نتونستم پیدا کنم اگه امکان داره ممنون میشم بزارید تو سایت.با تشکر
سلام .. وقت بخیر و خدا قوت .. یه مراسم دارین مال جاده نوبران مربوط ب تصادف عروس داماد کجا میتونم دانلودش کنم 
خدا بیامرزد
سلام خسته نباشید توروخدا یه مداحی برافاتحه خوانی مال چند سال پیش داشتید که میگفت فرهاد نچوبراگم بیمد ورو قورسان هرچی دنبالش میگردم پیداش نمیکنم لطفا راهنماییم کنید کجادانلودش کنم 
هیچکدام از فایل ها بالا نمیاد.عملکرد سایتتون ضعیفه.حیفه اینطوری رسیدگی کنید لطفا
باسلام چطورمیتونم فایل های مراسم فاتحه هاروتهیه کنم ؟ 

سلام لطفا مداحی  سرباز شهید حامد اسماعیلیان رو بزارید 

لطفا مراسم حامد اسماییلی رو برای دانلود بگذارین ممنون از اقای مشکینی

سلام آقای مشکینی خسته نباشید خواستم از شما خواهش کنم اگر امکان داره لطف کنید در کانال خودتون کلیپ فاتحه خوانی مرحوم فرزاد خیری رو بزارید من فایل mp3 این مرحوم رو دارم اما وقتی بچه بودم کلیپ این فاتحه خوانی رو دیده بودم تنها خواهش من از شما همین هست.

واقعاً برای تقدیر از شما زبان ما توان انجام این کار را ندارد. 

یا علی

سلام جناب اقای مشکینی خواهش میکنم فایل mp3مراسم فاتحه فرزاد خیری روبذارید ممنون میشم

سلام این آهنگ حیدر رو من چه جور دانلود کنم هزینه هم داشته باشه میدم

سلام، 

استاد ببخشید میشه مراسم فاتحه خوانی حمید خان حیدری از چغاکبود و بزارین ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی