مداح اهل بیت حسین مشکینی

یا حسین

حسین مشکینی 94 --- آلبوم یا ثارالله

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ

   


     




     


      



نظرات  (۱۴)

۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۹ مدیریت سایت حاج محمد کرمی
داداش جواد عالین ممنون


پاسخ:
ممنون داش مهدی
۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۳ بهرامی نسب
درود بر تو اقا جواد عالی بود

پاسخ:
درود بر شما علی آقا ... ممنون از بازدیدتون .... زنده باشی
عالی بودن همه ی لینک ها وبی مشکل .
بازم ازاین کاراکنین مرسی ازسایت عالیتون خداقوت :))
سلام خسته نباشید واقعا عالی بودن خواهش میکنم نوحه سقای تشنه کامان رو بذارید خواهش میکنم یا ایمیل کنید اگه ممکنه با تشکر
ممنون مثل همیشه عالی
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۰ سجادمحمدی
خداخیرت بده
سلام خسته نباشید ممنون از وبلاگ خوبتون،من دنبال یه اهنگ کارهای اقای مشکینی هستم اگه تو وبلاگ موجوده لطفا راهنمایی کنید.(روله گی بی بش له شیر و او مه.......)اگرم نیست لطفا بذارید.ممنون
سلام خسته نباشید من هرکاری میکنم دانود نمیشه لطفا راهنمایی کنید
سلام من هرکاری میکنم دانلود نمیشه لطف کنین لینکشو درست کنین ممنون

سلام خسته نباشید لطفا آهنگ بسمه لله روح البقا رو بزارید. ممنون

سلام ایوب جان متاسفانه جواب نمیدن به درخواست ها این نوحه که خواستی محرم 93 به احتمال 99% تراک 2 تو همین سایت هست اینم لینک سال 93

https://h-meshkini.blog.ir/1393/08/05/%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85-1393-%D8%B3%D9%82%D8%A7

باسلام چرا دیگه ا مراسمات فاتحه خوانی تو سایت نمیزارید
درودددددددددددددزیزموندددددددددددددددددددددددددد بر مداح ع
سلام  لطفا مداحی امشو را هم قرار بدهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی